Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 17:06 Der er 16 kommentarer

Hvilket GFX kort, og hvor kan jeg bestille et d.d.

Hej til Experterne..

Her er min første tråd..!! (Håber i tager godt imod mig)
Jeg sidder med et udbrændt Radeon 9700pro fra Gigabyte, jeg har aldrig været tilfreds med dette kort..

"Min PC specs lyder således"
MB=Soyo P4 ultra platinium / CPU=2,53 / PSU=Kan ik huske mærket men 5xx watt / Ram 2*512 Kingston PC 3200/ HDD 2*180 GB Seagate.

Jeg er lidt trist over at min maskine som står mig i 22 kg pt. ikke kan køre de mere krævende games mm.
Jeg kører XP pro på maskinen, dog uden SP2.

Hvis der er en som har et bud på hvad der skal i, så skriv venligst.  Har holdt lidt øje med X800 XT / & 6800 Ultra..
Men finder ingen købs steder i DK, som har dem på lager..

Men jeg venter spændt, håber min formulering er OK..!!

Thx in advance..
Avatar billede mushkin Nybegynder
20. september 2004 - 20:23 #1
BBEC i Esbjerg har et Club 3D GeForce 6800GT på lager. De plejer være hurtige til at levere, så bestiller du i aften burde du have den i overmorgen.
Avatar billede mushkin Nybegynder
20. september 2004 - 20:24 #2
Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 20:35 #3
Takker for dit svar, men jeg skal bruge Ultra kortet!!
Skal have et kort jeg er tilfred med denne gang, mere så  jeg ikke fortryder købet ligesom sidste gang.
Avatar billede mushkin Nybegynder
20. september 2004 - 20:37 #4
Oki, misforstod dig så. Kigger lige lidt rundt.
Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 20:52 #5
Har kigget her www.betafon.dk
Men lager status fremgår ikke, så afventer pt, på mail fra dem!

Card ( http://betafon.dk/eBprod12.asp?idWL=0&idMN=51&idCS=&idGPH=FHepgH0176&idGPU=FHepgU0558&idCHR=H
Avatar billede snakeee Nybegynder
20. september 2004 - 20:54 #6
hmm, linket funker ikke..! Wierd..
Avatar billede freehelp Praktikant
21. september 2004 - 08:27 #7
Virker 9700 vil jeg godt købe det.

Mail:
Areox@dam.mail.dk
Avatar billede sazon Nybegynder
22. september 2004 - 09:36 #8
Avatar billede freehelp Praktikant
22. september 2004 - 17:22 #9
hvadså
Avatar billede snakeee Nybegynder
22. september 2004 - 18:19 #10
Det fejler intet skal dog lige til en REP, så garantien kan fornyes :)
Rep gælder dog kun for blæseren + TV out, så den skulle være i vinkel..

Skal nok lige briefe dig, men skal lige have en erstatning først plus Rep forlæbet skal overståes også..

Så der kan snildt gå 1 måned +- = + xx antal dage
Avatar billede freehelp Praktikant
14. november 2004 - 13:43 #11
Stadig spændende
Avatar billede snakeee Nybegynder
15. november 2004 - 19:39 #12
Ja det her lorte land stinker jo hvad GFX kort angår.. Mage til Crap, har jeg aldrig oplevet.. Har stadig ik fået fat i det lorte X800 XT kort..  Jeg er ved at være pløk lam i skallen..!
Avatar billede freehelp Praktikant
16. november 2004 - 08:17 #13
så kan du ligeså godt lukke her
Avatar billede freehelp Praktikant
29. november 2004 - 12:06 #14
Er det ikke på tide du finder udaf at give feedback her eller få lukket spørgsmålet!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 10:57 #15
Mon ikke det snart blev tid til at få kastet lidt feedback eller en afslutning herinde!??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:23 #16
Mon ikke snart du kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller får det her lukket ned!?