Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
19. september 2004 - 12:19 Der er 4 kommentarer

Undertekster i IfoEdit

Hey nogen der kan gi et godt program til at få undertekster på i IfoEdit ?? har selv prøvet med mogen programmer, men det giver bare nogen grønne streger :S

Nogen der kan hjælpe ?

MVH
Jazzy
Avatar billede norbert Nybegynder
19. september 2004 - 12:21 #1
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
19. september 2004 - 12:27 #2
har prøvet lige de 2 programmer men der kommer bare en grøn streg
Avatar billede norbert Nybegynder
19. september 2004 - 12:30 #3
Du kan jo altid spørge i forummet. Phatlasse, som har sitet og som har lavet guiden, ved stort set alt om de ting :-)
http://www.digitalempire.dk/forum/board.php
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
19. september 2004 - 12:30 #4
ok vil jeg prøve