Avatar billede annemad Nybegynder
17. september 2004 - 14:49 Der er 6 kommentarer

outlook espress og Acrobat Reader

vedhæftede acrobatfiler kan ikke åbnes - andre formater kan godt... Det går fint hvis man videresender til en webmail-adresse og åbner på samme maskine...
Er det en indstilling i Outlook express, der kan være blevet ændret?
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2004 - 15:19 #1
Afindstaller acrobat reader og indstaller igen.
Avatar billede annemad Nybegynder
17. september 2004 - 15:20 #2
Tak, prøver når jeg har lejlighed til det...
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2004 - 15:25 #3
OK
Avatar billede annemad Nybegynder
18. september 2004 - 14:20 #4
Har af- og reinstalleret - det virker desværre stadig ikke....
Avatar billede annemad Nybegynder
18. september 2004 - 15:07 #5
Nå, der var jeg nok lidt for hurtig - Der står faktisk følgende, når man prøver at åbne en vedhæftet pdffil "Outlook Express fjernede adgangen til følgende usikre filer, der er vedhæftet emailen" og så filnavnene...
Avatar billede annemad Nybegynder
18. september 2004 - 15:16 #6
Undskylder mange gange - der var flueben ved :(Under sikkerhed)"Tillad ikke at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes".
Jeg giver dig naturligvis gerne points'ene, hvis du sender et svar peet49;~)