Avatar billede rashid Praktikant
17. september 2004 - 14:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til ændring af design

Hej

Er der nogen vil kigge på http://www.hwarang.dk/index.htm
Det jeg vil er at få noget inspiration til at lave designet lidt om, så det følger de trends der er pt.

Sitetet hovedformål er at promovere Taekwondo og selvforsvar.

Håber at der er nogle der vil hjælpe :-)

hilsen
Farooq
Avatar billede dominodevil Nybegynder
17. september 2004 - 14:40 #1
Har selv gået til Tae-Kwon-Do engang... men synes ihertfald der er en ting der helt sikkert mangler...

Det sydkoreaske falg!
Avatar billede dominodevil Nybegynder
17. september 2004 - 14:40 #2
Du kunne jo i samme tilfælde... bruge farverne, Blå/Rød/SORT og Hvid... så begynder tingene jo lidt at hænge sammen ik?
Avatar billede rashid Praktikant
17. september 2004 - 14:42 #3
Nej - Klubbens farver er sort og orange - klublogo er en tiger :-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. september 2004 - 15:33 #4
Det er nærmest umuligt at give gode råd om den slags på denne måde. Det letteste og bedste råd jeg kan give dig er: Surf det Internet tyndt! Find nogle sider du godt kan lide, og så prøv at se det for dig i klubbens farver. Du må selvfølgelig ikke kopiere et site direkte, men du kan nå meget langt ved at hente inspiration fra andre sites.

Du laver dog et par grundlæggende fejl, efter min mening: Du veksler mellem to forskellige fonte, den ene er Times New Roman. Den holder bare ikke til skærmbrug. Anvend hellere den anden sans serif font til alt. Og så er der en masse billeder der ikke fungerer. Men det har jo ikke så meget med selve designet at gøre, så mit eneste råd er at finde inspiration på andre websites.

Tjek for eksempel:
http://www.coolhomepages.com/
http://www.coolwebsites.dk/
http://www.cwd.dk/
Avatar billede rashid Praktikant
24. september 2004 - 09:08 #5
-> le_bon du kom med et godt bud, så du får points. :-)
tak for hjælpen
Avatar billede le_bon Nybegynder
24. september 2004 - 10:35 #6
Tak for points!  c",)