Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. marts 2001 - 19:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bookmark mulighed

Det ville være fedt, hvis man kunne vælge at bookmarke de enkelte spørgsmål, og få vist en liste over de spørgsmål, man har bookmarket og let finde disse igen.

Ved godt, at man kan tilføje spørgsmålene til foretrukne, men det bliver hurtigt uoverskueligt.
Avatar billede berg Nybegynder
03. marts 2001 - 19:32 #1
Fin idé :)

.:Berg:.
Avatar billede krusell Nybegynder
03. marts 2001 - 19:46 #2
Det er da ligeså nemt at tilføje dem til foretrukne.
Man kan jo bare lave en folder specielt til eksperten...
Og evt. underfolders til den, med den indeling som eksperten selv har...
Avatar billede hyperactive Nybegynder
04. marts 2001 - 10:55 #3
krusell.... Har selv gjort det indtil nu, men det bliver uoverskueligt, når man er ved at have mange spørgsmål liggende.... Jeg mener det andet ville være mere optimalt.
Avatar billede berg Nybegynder
04. marts 2001 - 13:09 #4
Der er nogle her på eksperten (ikke mig) der benytter sig af offentlige \'putere, altså på biblioteker og skoler osv. for dem (og os) ville en bookmark mulighed på eksperten være god.

.:Berg:.
Avatar billede krusell Nybegynder
04. marts 2001 - 18:16 #5
Ok.
Kan godt se nogle af tingene ville være nemmere, men det bliver da alligevel uvoerskueligt, lige gyldigt, hvilken måde du gør det på.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 19:45 #6
det må komme på \"listen\", ikke nogen dårlig idé.