Avatar billede fatter_hat Nybegynder
16. september 2004 - 18:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

nokia 6230.

hej alle..

har lige et spm, jeg har som skrevet en nokia 6230..

inde i mit Display står der Sonofon, er der en måde at slå det fra så der ikk stå noget?? så man kun har et rent billede som baggrund?

PFH. tak:)
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. september 2004 - 19:28 #1
Der er et sted i en menu hvor du kan slå operatør-logoet fra mener jeg. Enten det, eller også kan du hente et blankt operatør-logo via wap... Checker lige på min egen!
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. september 2004 - 19:30 #2
http://www.eaid.dk/etips.php?action=vis&id=131

Her er der et link til et gratis, blankt operatør-logo... Så skulle du kunne slippe for det. Et andet tip for at holde en helt ren skærm er at omdøbe f.eks. den lydløse profil til et mellemrum, så står der heller ikke lydløs hen over displayet.
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
17. september 2004 - 14:53 #3
menu|indstillinger|display indstillinger|Operatørlogo| Operatørlogo er ikke så synlig som de andre man kan vælge..

kunne godt tænke mig at ha et billede som jeg selv har taget som baggrund, også få det der sonofon væk. hvis det er muligt...
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. september 2004 - 15:04 #4
Har du prøvet at hente det blanke operatør-logo som der står ovenfår? Når det er hentet, skal du slå operatør-logoet til, så burde der være frit udsyn til din baggrund...
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
17. september 2004 - 15:58 #5
hmm kan ikk komme ind på siden..
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. september 2004 - 16:10 #6
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
17. september 2004 - 16:22 #7
er der ikk en måde ude wap?
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. september 2004 - 16:28 #8
Ikke hvad jeg lige kender til. Er WAP et problem da?
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
17. september 2004 - 16:30 #9
er ikk inde i alt det der wap.. du får tak alligevel. få lige en ven til at hjælpe med wap.

vil du ligge et svar:)
Avatar billede fatter_hat Nybegynder
17. september 2004 - 16:31 #10
hmm jeg sover lige nu.. tak for hjælpen:)