Avatar billede holmmorten Novice
15. september 2004 - 15:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dell 8100 vil ikke boote

Hej Eksperter

Har netop overtaget en dell 8100 inspiron fra en kollega, der mistede tålmodigheden.

Ved opstart kan den hverken finde harddisk eller optisk drev. Jeg har haft begge drev ude, men med samme resultat. Min kollega har oplyst mig, at han har forsøgt at skifte harddisken, ligeledes uden resultat.

Hvad skal der til???? :-D

MVH

Morten
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 15:47 #1
Hvad siger den inde i BIOSen?
Avatar billede holmmorten Novice
15. september 2004 - 15:50 #2
den kan heller ikke finde den i bios
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 15:53 #3
Måske et løst stik på bundkortet!
Avatar billede holmmorten Novice
15. september 2004 - 15:59 #4
tjahh... muligvis... har forsøgt at kigge på det... men er jo ikke så meget for at komme til at ødelægge noget...... men jeg skal jo nok forsøge mig på et eller andet tidspunkt. Dell support oplyste, at man prismæssigt lå omkring 3000 kr for rep - selvfølgelig afhængig af hvad fejlen bestod i....... det er den næppe værd....
Avatar billede holmmorten Novice
15. september 2004 - 16:00 #5
nogen der kender et billigere alternativ til rep af bærbar??
Avatar billede holmmorten Novice
27. oktober 2004 - 18:24 #6
har solgt skidtet nu.... :-)