Avatar billede jesper_bn Nybegynder
15. september 2004 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

cd-rom virker ik

hejsa! kan ikke få mit cd drev til at virke.. Det er et aopen 952E drev jeg har prøvet at hente driverne. man kan godt se den og højreklikke og trykke skub ud og så kommer den ud. men man kan bare ikke åbne cder med det... hjælp tak....... bruger xp
Avatar billede slasher_x Novice
15. september 2004 - 15:06 #1
Der findes ikke nogen logisk forklaring på problemet :(
Prøv at fjerne driverne og derefter genstarte computeren!
Avatar billede serverservice Praktikant
15. september 2004 - 15:27 #2
det lyder mest som om læsehoved på drevet er ødelagt og så kan du vist ikke gøre så meget?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 15:48 #3
Hvor ny er den? Hvis den er ældre kan det meget nemt være dit LaserHoved der ikk virker mere!
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
17. september 2004 - 13:34 #4
den er lidt under 2 år men vi har fundet ud af at den nok er defekt.. men læg svar allesammen så får i point.
Avatar billede serverservice Praktikant
17. september 2004 - 13:39 #5
ok, værsgo her er en idé til hvad det kan bruges til *s http://www.clan-ffj.dk/hardwarekast/
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
21. september 2004 - 22:23 #6
hihi