Avatar billede bufferzone Praktikant
14. september 2004 - 22:21 Der er 3 kommentarer

Misvisende kommentar til en artikel.

Jeg opfatter kommentarene til artiklerne som brugernes mulighed for at anmelde artiklerne så fremtidige brugere ved hvad de "betaler" for inden de "køber".
Jeg synes det er rigtigt at jeg som forfatter til artikler ikke kan "tage til genmæle"/svare på kommentare, hvis disse handler om artiklens kvalitet, smag kan jo ikke diskuteres og det er helt fair at nogle synes at en artikel er dårlig.

ITil min artikel "Administratorens hacker værktøjer. Del 1" (http://www.eksperten.dk/artikler/387) har en bruger kommenteret at jeg burde skrive at artiklen handler om Windows.

Mit problem er at denne bruger enten ikke har læst artiklen, den handler nemlig om Liunx, eller også har jeg misforstået hvad han mener med kommentaren.

Under alle omstændigheder er kommentaren misvisende, da andre brugere kunne få den opfattelse at artiklen handler om Windows og det er jo forkert. Hvis han nu bare havde skrevet at artiklen var dårlig, så havde jeg ikke haft et problem.

Deter en lille ting og egentlig er jeg mest stemt for bare at lade det stå, men der kunne jo være værre eksempler

Hvad mener I?
Avatar billede roenving Novice
14. september 2004 - 23:05 #1
Kunne du ikke bare tilføje 'til Linux' i overskriften ?-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. september 2004 - 23:08 #2
Det kunne jeg selvfølgelig, i virkeligheden er artiklen faktisk hverken linux eller windows, de fleste programmer findes både til windows og linux. Enkelte af værktøjerne findes kun til linux, hvilketer grunden til at jeg skriver at man lige så godt først som sidst kan installere linux. Artiklen handler om værktøjer og ikke styre systemer
Avatar billede skwat Praktikant
12. november 2004 - 13:38 #3
Jeg er enig med bufferzone i dette.

Der er desvære nogen mennesker der ikke går deres negative kretik igennem engang i mellem.