Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
14. september 2004 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Noget sluger alt nettet

Hey allesammen.
Har lige formateret min com, men kan mærke at der er noget smo sluger alt mit net.
Hvad gør jeg?:.

Har lige pasted en Hijackthis log ind:
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\ntvdm32.exe
C:\WINDOWS\System32\taskman.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\Programmer\Anti virus\HijackThis.exe

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Graphic Loader] ntvdm32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\RunServices: [Graphic Loader] ntvdm32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1095182409609
Avatar billede xrenegade Nybegynder
14. september 2004 - 20:53 #1
Er det ikke bare din windowsupdate der bruger al din båndbredde??
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. september 2004 - 15:53 #2
Er det Bredbånd du har?

Jeg har engang haft samme problem, ringede til TDC hvor de forklarede at NOGEN gange kan der ske en slagskortslutning i selv telefon nettet! Min telefon virkede fint, men mit internet (ADSL) kørte MEGET langsomt!

De sagde at jeg skulle ud med alle mine Telefoner/Modemer osv i alle Telefonstik + evt slukke for modemet samtidig....

Lade det stå i ca. 10 min og så koble det hele op igen!

Og ved I hvad.. det virkede... FULD fart frem af igen!
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:43 #3
Fandt selv fejlen som lagde i en virus som slugte alt nettet-..

-Lukket