Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. september 2004 - 14:19 Der er 3 kommentarer

.avi til .vob

Heysa

Jeg har fået lavet en fee film med vennerne og vil gerne ha den ud på dvd. Men før jeg får den lavet om fra .avi til .vob vil jeg gerne ha undertekster på.
Har selv haft et andet indlæg kan bare ikke lige finde det igen, var noget med at man skulle bruge TMPGEnc og en masse andre programmer... det var sådan en guide jeg brugte, tror den var fra www.videohelp.com

Nogen der kan hjælpe mig ?

mvh
Jazzy
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 14:22 #1
Du kan starte med at lave din .avi fil om til .mpg, og sørge for at den overholde DVD standarden:
http://www.digitalempire.dk/convert/avi2mpeg22.shtml

Herefter kan du lave dine .mpg om til .vob inkl. undertekster, og så herefter brænde den:
http://www.digitalempire.dk/convert/mpg2vobsubtitles.shtml
Avatar billede milo Nybegynder
13. september 2004 - 14:22 #2
Avatar billede hjaltejazzy Nybegynder
13. september 2004 - 14:51 #3
Hey bgge to og mange tak for at ha fundet det indlæg jeg har lavet :)