Avatar billede asol Nybegynder
13. september 2004 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra Home til Professional

Hejsa

Jeg har lige installeret Professional i stedet for Home Edition. I den forbindelse har jeg to problemer:

1. Jeg kan se min gamle profil, under Documents and Settings, men får en 'Access denied' hvis jeg prøver at åbne mappen mens jeg er logget på som admin.

2. Hvis jeg prøver, at starte et Office program får jeg fejlen: 'The operating system is not presently configured to run this application'

Hvordan løser jeg disse problemer?

På forhånd tak :-)

/asol
Avatar billede resten Nybegynder
13. september 2004 - 13:17 #1
1) http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;308421&sd=tech

2) Prøv at reindstaler dit office program det kan du når du sætter din cdrom i drevet.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
13. september 2004 - 13:18 #2
Undskyld at jeg siger det, men FATTER ikke hvorfor det er at I altid vil OPDATER jeres styresystem... Formater det hele og begynd forfra.. det er tit det bedste valg allerede fra starten af...
Avatar billede asol Nybegynder
13. september 2004 - 13:48 #3
resten: Tak - smid et svar. Jeg fik fat i alle mine 'gamle' dokumenter.

-l_jogge_l-: Du har helt ret, men jeg håbede jo bare at det ville funge. Det ser faktisk ud til, at det bliver en geninstallation :-)

/asol
Avatar billede resten Nybegynder
13. september 2004 - 14:14 #4
c",)