Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. september 2004 - 19:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tv out vil ikke

Hejza allesammen.
Jeg har den nyeste driver til mit geforce mx 440 som har tv out. Har fået en xstra skærm under skærm instillinger, men det virker ikke.

Mit fjernsyn har ikke av, men kører min playstation på kanal 0 .

Men intet kommer frem på tvet ?
Ved nogen hvorfor ?
På forhånd tak...
Avatar billede doubled Nybegynder
12. september 2004 - 20:04 #1
på mit gforce kort "kloner" jeg billederne og rette i indstillingerne, så virker det fint...husk at skifte tv'et til AV når du bruger S-HVS stik eller phonostik eller scart.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. september 2004 - 20:27 #2
hvad er de rette indstillinger ?
Avatar billede erik43 Nybegynder
12. september 2004 - 20:28 #3
prøv at sætte stikkene i først og så genstarte computeren.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. september 2004 - 20:42 #4
det er prøvet...
Avatar billede erik43 Nybegynder
12. september 2004 - 20:48 #5
ok    det var det jeg kunne byde på.....held og lykke
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. september 2004 - 00:00 #6
Prøv lige at forklare det med tv'et igen.
Din playstation kører på kanal 0 ?
Kører den ikke på scart ?
Hvis ja:
Har du prøvet at sætte scart stikket i den samme port som din playstation, så du ved at der burde være forbindelse.
Gå så ind i nview og vælg at klon, hvor computerskærmen skal være primær og tv'et sekundær.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
13. september 2004 - 11:28 #7
Hejza tony.

Mit fjernsyn har ingen av knap. Derfor bruger jeg kanalen 0 når jeg spiller ps.
Ja det kører over scart.

Prøver det andet når jeg kommer hjem.
Avatar billede lazare Nybegynder
13. september 2004 - 11:28 #8
Hvis du ikke får det til at virke kan du køre over en VHS-video med AV-ind. og så fra Videoen til dit TV. Lidt surt og mere arbejde. Husk at sætte afspilleren den av-kanal du bruger.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
16. september 2004 - 17:31 #9
kan på ingen måde få lortet til at virke..

lukker dette spm.. hvis nogen er kede af det, skriv.. så overfører vi nogen points..