Avatar billede webcreator Nybegynder
11. september 2004 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fortsat svar - hmm

Hej Eksperter.

Til at starte med, kunne man kun lave et "svar", så fik vi mulighed for at lave "fortsatte svar" i stedet, og nu kan vi igen kun benytte os af "svar". Jeg er klar over, at der ingen forskel er, ud over, at løsningen med "fortsat svar" virker mest logisk - så hvorfor har man ændret det igen ?
Avatar billede fromsej Praktikant
11. september 2004 - 14:32 #1
Du kan da bare lave efterfølgende svar som kommentarer, så får du kun en mail om Svar accepteret, hvis det er det der irriterer dig.*S*
Det gjorde det nemlig mig. ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2004 - 16:10 #2
jamn sjovt de ændrer det :) så vidt jeg kunne se fungerede det da fint med fortsat svar.
Avatar billede webcreator Nybegynder
12. september 2004 - 14:55 #3
Ja, lige præcis ;)

Faktisk har jeg selv lige lavet et forum, meget i stil med ekspertens. Jeg måtte da bruge ekstra tid på, at lave en 'fortsat svar' funktion. Den "nemme" løsning er jo, at undlade muligheden. Men når nu funktionen var der, hvorfor så fjerne den? :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
21. september 2004 - 17:41 #4
Lukker og slukker :)