Avatar billede gawc Nybegynder
10. september 2004 - 21:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mapped netværksdrev, hvordan slår man advarsel fra ?

Scenarie:
1 computer med Windows 2000 og 1 computer med Windows98SE

De har begge delt nogle mapper og drev, og er "mapped" som drev på hver især computer.

Sagen er nu den at de begge ikke altid er oppe og køre,,så når jeg startert en af computerne og den anden ikke kører, popper den op i starten og siger at den ikke kan mappe dem, og om den skal fortsætte med at prøve forbinde....  her skal jeg hver gang jeg starter maskinerne trykke ja, ellers er den der ikke mere.....

Hvordan kan jeg sætte begge maskinerne (win98se og win2000) op til at den ikke spørger i starten når man starter maskinerne, og den anden ikke kører, men det stadig delt, HVIS de begge kører ???

~Gawc
Avatar billede gawc Nybegynder
10. september 2004 - 21:58 #1
Tænkte det måske er et par linier i Registrerings databasen der skal rettes ??
Avatar billede kenp Novice
11. september 2004 - 22:18 #2
på win98 kan du sætte den til hurtigt logon så forbinder den først til drevne når den skal bruge dem.

på win2k kan du ikke gøre noget for at slippe for advarslen.