Avatar billede pansrega Nybegynder
09. september 2004 - 19:32 Der er 5 kommentarer

? Kan ikke downloade på download.com

Hej.

Jeg har et problem med at komme ind på www.download.com

Hver gang jeg prøver bliver browser-billedet hvidt og der sker ikke noget. Pcén står bare og "tænker".

Jeg har overhovedet ingen problemer med at besøger andre sider.

Er der mon én der ved hvad der er galt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. september 2004 - 20:10 #1
prøv at slette din internet cache, når den erfuld opfører IE sig mærkeligt

i IE funktioner- internetindstillinger - slet filer og slet cookies

Det kan afhjælpe de mest utrolige problemer, husk at genstarte IE bagefter så skulle du gerne kunne downloade
Avatar billede serverservice Praktikant
09. september 2004 - 20:11 #2
prøv at indstille cookies til at enable 1. part og så 3. part til ask/spørg I din IE. sæt den også til trusted site. hjalp det?
Avatar billede pansrega Nybegynder
09. september 2004 - 20:58 #3
Tak for svarerne begge 2! Men hvor indstiller jeg cookies? Og trusted site? (jeg er ikke så ordkendt - hvad står IE for?)

Hej Bufferzone - har prøvet at slette filer og cookies som anvist - genstartede - det hjalp desværre ikke.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. september 2004 - 21:10 #4
Gå i internetindstillinger - security- trusted site - fjern hak i "Require Https" og tilføj http://www.dowload.com
Gå i privacy og lav de cokies indstillinger jeg skrev. oversæt selv
Avatar billede pansrega Nybegynder
09. september 2004 - 21:29 #5
Trusted site ok - cookies indstillinger også ok. Men det har desværre ikke hjulpet et hammerslaw. Gvad gør jeg Let'h?