Avatar billede pesa Nybegynder
08. september 2004 - 19:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billeder af mennesker uden baggrund

Hej Eksperter

Jeg søger et sted på nettet med et hav af billeder af mennesker på gennemsigtig baggrund, så de er lige til at placere på et andet billede. Er det muligt? Eller mennesker med ensfarvet baggrund?

Mvh
pesa
Avatar billede bernie Nybegynder
08. september 2004 - 19:59 #1
remember the wonder of © :O) men prøv www.google.com billede søning ;)
Avatar billede pesa Nybegynder
08. september 2004 - 20:03 #2
Ja, jeg er igang med at gennemsøge google, men det kunne jo være rart hvis forarbejdet var gjort ... :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. september 2004 - 20:44 #3
www.3d.sk - der er ihvertfald en masse billeder af mennesker i forskellige positioner, til brug ved 3D modellering osv. både med og uden tøj.
Avatar billede pesa Nybegynder
08. september 2004 - 20:54 #4
Ja, det er præcis noget i den retning jeg søger. Er det urealistisk at finde et sted hvor det er gratis???
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. september 2004 - 20:58 #5
Det tror jeg. Modellerne vil sandsynligvis gerne have løn for deres arbejde - der er træer, søer, skyer, bakker osv. tværtimod lidt mere afslappet, mht. betaling for naturbilleder... ;-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
16. september 2004 - 08:57 #6
Fandt du noget du kunne bruge?
Avatar billede pesa Nybegynder
17. september 2004 - 21:02 #7
Nej, jeg fandt ikke et lignende sted på nettet hvor det var gratis. Tog den hårde tur med at klippe mennesker ud selv ...
Avatar billede andersmn Nybegynder
23. september 2004 - 15:55 #8
gå ind på gettyimages.com og søg på "one person" og "white background"
Avatar billede nathalie Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:04 #9
Hii, hvilket billeder er det præcist du leder efter??
Her er i hvert fald nogle sider jeg bruger til mine billeder!
http://www.deviantart.com
http://www.inmagine.com
http://www.comstock.com
http://www.gettyone.com
http://www.sxc.hu

Håber de kan bruges.... PS: nogle kræver at man er bruger, men det er for det meste gratis at være det så....

Nathalie
Avatar billede pesa Nybegynder
23. oktober 2004 - 18:57 #10
Hey Nathalie.

Tak for linksene! Sidder lige og roder dem igennem!
Avatar billede pesa Nybegynder
26. oktober 2004 - 01:51 #11
www.gettyone.com var særligt god og så fik de lige en tur gennem Photoshop ...

Tak for linksene til alle!

Hvis der er nogle der vil hav epoints må I lige smide et svar.
Avatar billede pesa Nybegynder
05. januar 2005 - 10:55 #12
Lukkes