Avatar billede wowereit Nybegynder
08. september 2004 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

internet hjemme og på arbejde

Hej jeg skal bruge et program som kan ændre ip hurtig... med det samme jeg har prøvet med denne commando
set address name="LAN-forbindelse" static 83.xxx.xxx.xxx 255.0.0.0 xxx.xxx.xxx.xxx 1
men det virker ikke på min win 2k. er der nogle der kan hjelpe mig enden med et program eller en komando.
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. september 2004 - 14:12 #1
netsh int ip set adress ..

burde virke
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. september 2004 - 14:13 #2
address med to d'er :)
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. september 2004 - 14:16 #3
du kan også bruge denne opskrift http://www.eksperten.dk/spm/526465
Avatar billede scz Nybegynder
08. september 2004 - 15:13 #4
Først sætter du din box op til dit hjemme lan, derefter:

netsh -c "interface" dump > hjemme.conf
der efter laver du en batch ".bat" fil med : netsh -f hjemme.conf

Så sætter du din box op til dit lan på work, og laver samme trick igen
netsh -c "interface" dump > arbejde.conf
og en ny batch fil med : netsh -f arbejde.conf

Så skal du bare køre den batch fil for at skifte mellem dine netværks.