Avatar billede fifie Nybegynder
08. september 2004 - 11:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan opgraderrer jeg en lydpakke

På min medion GPS, ligger der en dansk stemme i en fil der hedder kwa.SFS og den fylder cirka 10 mb.
denne fil indeholder, tror jeg dansk tale til min gps
nu er det jo en forfæredelig halvskrigende kvinde stemme.
og jeg har nu downloadet en ny stemmepakke, MEN hvordan kan jeg konvetere alle disse nye .wav lyde til en samlet fil så det ender sådan xx.SFS i en´fil??
håber jeg har forklaret mig godt nok:o)
Avatar billede hardon Nybegynder
08. september 2004 - 12:50 #1
Avatar billede fifie Nybegynder
08. september 2004 - 13:17 #2
Denne guide kan jeg desværre ikke bruge da jeg ikke kører tomtom navigation, men medion navigation, jeg har før set en anden have skiftet det ud på hans medion, men desværre kender jeg ikke vedkommende mere
Avatar billede hardon Nybegynder
08. september 2004 - 13:35 #3
sorry kan ikke hjælpe dig så
Avatar billede fifie Nybegynder
10. februar 2005 - 13:07 #4
lukket!!