Avatar billede walker Nybegynder
07. september 2004 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DOM, <td>'s indhold

Hej
Jeg har lavet noget javascript, som bygger tabeller op med createElement etc. etc.
Det virker fint i min ie og konq browser, men i mozilla kan jeg ikke anvende tab.tBodies[0].rows[x].cells[y].all[n] til at få fat i indholdet af min td. Er der en som har en ide om hvad man bruger istedet for all i ns/mozilla/firefox ?

Mvh
Walker
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2004 - 17:59 #1
<ole>

Prøv at vise en stump kode eller en URL ... noget tyder på, du ikke anvender den standardiserede DOM

/mvh
</bole>
Avatar billede walker Nybegynder
07. september 2004 - 21:43 #2
Fandt ud af det :) istedet for all[n] kan jeg bruge childNodes[n] :) men tak :)
Avatar billede olebole Juniormester
07. september 2004 - 22:44 #3
Ja, så må det være:
  ...rows[x].childNodes(n)
hvis det er en TD, du skal finde  ;o)