Avatar billede crappy- Nybegynder
06. september 2004 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Addon til Word

Hey!
Nu forholder det sig sådan at vores lærer helts ser at vi sætter, x og o osv undere ordene i tysk. Derfor søger jeg et program der nemt kan sætte det. Er træt at at lave en ny linie, RIGTIG mange mellemrum for at lave et x eller o :S
En der kender et program der kan sætte dem? Nødvendigvis ikke automatisk
Avatar billede kol Nybegynder
06. september 2004 - 17:30 #1
Det er ret nemt at sætte dem manuelt, når du har skrevet din stil (eller hvad det nu er) ud.

Hilsen KOL
Avatar billede crappy- Nybegynder
06. september 2004 - 18:48 #2
Yep. Men nu er det tit sådan at det ikke er ved afleveringer, men bare generalt :S
Og så er det ikke altid den er udskrevet
Avatar billede crappy- Nybegynder
07. september 2004 - 17:25 #3
Lukker