Avatar billede needs Nybegynder
06. september 2004 - 08:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk bootsektor problem

Jeg har et problem med en ny 200GB seagate. Jeg starter min komputer op for tiden via en anden harddisks boot sektor fordi windows cd'er og lignede ikke kan oprette en virkene boot sektor på den nye (der kommer tegn der ikke giver mening hvis man prøver at boote med HD'en efter at ha' prøvet og ændre den med en windows XP cd) . Er der nogen der kender et værktøj til at ændre bootsektor og eventuelt se den.. samt en guide til at sætte den op med...
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2004 - 08:53 #1
Kører du med en bootmanager som f.eks Partition magic ?

Du har prøvet en boot på Xp cd'en, repair og i konsolen brugt FIXBOOT ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2004 - 08:56 #2
Prøv evt. at checke dette ud : http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede needs Nybegynder
06. september 2004 - 09:00 #3
Har prøvet partition  M. og det virkede heller ikke- vil kikke på det site...
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2004 - 09:06 #4
En boot manager kan godt lave rod i det, og jeg ville bare sikre mig, at du ikke anvender en sådan.
Avatar billede needs Nybegynder
06. september 2004 - 09:23 #5
jepper lav lige et svar så jeg kan give dig point hvis det virker...
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2004 - 09:28 #6
Rolig nu, lad os først se om det virker.
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. september 2004 - 18:40 #7
Hva' så, virker det ? ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. november 2004 - 10:00 #8
Svar !