Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
05. september 2004 - 18:27 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Counter-strike Steam

Hey..

Har installeret half life og en stor Steam-pakke... (næsten 400 mb) men steam vil ikke virke... når jeg forsøger at connecte til en server kommer der bare et vindue frem med browse games hvor man kan købe forskellige spil... er cs 1.6 ikke inkl. i steam pakken!? mvh en kæmpe noob
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
05. september 2004 - 22:02 #1
jow, cs 1.6 og steam er samme sag
jeg har aldrig haft prob med steam, men har kun brugt det lidt til CS og DOD
jeg vil gerne lige vende tilbage i morgen igen, skal lige rode en PC frem med steam på - du kan jo håbe andre kommer forbi før det :-)
thomas
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
05. september 2004 - 22:04 #2
steam med CS 1-6 fylder forresten knap 600 Mb, kan du have hentet noget andet??
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. september 2004 - 12:40 #3
download, og installer steam (kan f.eks. hents fra www.boomtown.dk )

eneste ulemte/fordel ved steam er at det kræver en LOVLIGT KEYKODE !!!
DU skal nemlig bruge din keykode til at registrer dig, så får du en steam-account, som er nødvendigt for at kunne spille det.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
06. september 2004 - 13:00 #4
jep, har lige haft tændt min maskine - det virker fint indtil jeg opretter en ny account. så skal jeg have en key til at registrere min konto, _en_ key pr konto.
du skal trykke på "register a game I allready have" og indtaste din key
og forresten: hvis du kun henter steam med cs1,6 fylder det kun 400 MB, sry
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
06. september 2004 - 23:44 #5
det virker bare ikk for mig.. men har installeret et gammelt cs hvor jeg gamer mod bots i stedet.... men ellers mange tak for hjælpen - læg svar hvis i vil ha point!!
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
06. september 2004 - 23:50 #6
vi ved jo faktisk ikke om vi har løst dit problem, og derfor skal vi vel ikke have pts (det er i sidste ende dig og ikke os der bestemmer hvem der skal have pts)
Avatar billede morteeart Nybegynder
25. november 2004 - 14:32 #7
lukketid ?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. november 2004 - 16:48 #8
hmm - ok, så ser vi hvad der sker