Avatar billede ohio Nybegynder
05. september 2004 - 13:45 Der er 3 kommentarer

Uønsket historik

Én af mine bekendte har et problem i Word: Når han har gemt og lukket et Word-dokument, sker der mærkelige ting, når han åbner det igen. Så dukker der en masse linjer op, som ligner en form for historik: Hvilken skrifttype er der brugt, hvilke formateringer er der foretaget osv.
Herunder er et udsnit af det:

Normal
Default Paragraph Font
Document Map
Footnote Text

Er der nogen, der kan hjælpe med det?
Avatar billede AnyFellow Mester
05. september 2004 - 13:52 #1
Check at filtypen er korrekt.

Når vedkommende vælger "Filer" og "Åbn", skal filtypen være sat korrekt.
Avatar billede ohio Nybegynder
05. september 2004 - 13:57 #2
Filtypen er korrekt, men jeg har kategoriseret mit spørgsmål forkert. Det hører hjemme under Word og ikke Word Perfect, så jeg lukker dette spørgsmål og opretter det i Word i stedet.
Avatar billede ohio Nybegynder
05. september 2004 - 13:58 #3
Spørgsmålet afsluttet.