Avatar billede dwal Nybegynder
05. september 2004 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung E700, infrarød?

hejsa! jeg sidder her og roder med infrarød'en på min samsung e700, men hver eneste gang jeg får forbindelse står der på skærmen IKKE TILLADT, hvordan kan jeg ændre det? det er meget irreterende at jeg ikke kan sende nogle ting til den!

håber det er postet korrekt, men jeg kunne ingen mobil sektion finde. og håber andre har haft/har samme problem.

Tak.
Avatar billede d.e Nybegynder
05. september 2004 - 13:46 #1
www.mobiledia.com/forum/topic13950.html

prøv lige at kigge på dise...Kunne lyde som om du skal ha en opdatering??
Avatar billede d.e Nybegynder
13. september 2004 - 21:53 #2
Skete der noget???
Avatar billede d.e Nybegynder
27. september 2004 - 23:07 #3
Hvad så morfar, sker der noget i teksten eller hvad?????