Avatar billede copyright Nybegynder
05. september 2004 - 12:10 Der er 18 kommentarer

print screen af online tv

hey

jeg vil gerne høre hvordan det er muligt at tage print screen af online tv, f.eks dr el tv2

på forhånd tak
Avatar billede c-holst Novice
05. september 2004 - 12:25 #1
og du har naturlighvis prøvet den almindelige gængse metode

Print Screen] => Hele skærmbilledet
[Alt][Print Screen] => Kun det aktive vindue - eksempelvis en dialogbox eller. lign.

Bagefter find PAINT => [Start]|programmer|tilbehør|paint - Rediger|Sæt ind - Derefter Filer|Gem| vælge et passende sted/filnavn.
Og/Eller Filer|Udskriv - hvis det er det du vil...
Avatar billede copyright Nybegynder
05. september 2004 - 12:45 #2
jeg har prøvet det du skriver og med alt gr + prt scr intet hjælper........ HVORFOR????
Avatar billede copyright Nybegynder
05. september 2004 - 12:46 #3
Avatar billede c-holst Novice
05. september 2004 - 13:10 #4
Avatar billede copyright Nybegynder
05. september 2004 - 21:11 #5
c-holst det var et godt forslag man har du ikke noget der er gratis????? og kan optage mere end 30 sec
Avatar billede c-holst Novice
05. september 2004 - 21:30 #6
altså, vil du tage et billede eller optage streaming video?
Avatar billede copyright Nybegynder
05. september 2004 - 21:33 #7
altså jeg vil bare tage et billede man det andet ville også være skønt hvis der er et gratis program
Avatar billede c-holst Novice
06. september 2004 - 06:41 #8
http://www.hidownload.com/download.htm
http://all-streaming-media.com/record-video-stream/

lidt ved siden af dine behov tror jeg nok:-)
http://www.tomdownload.com/audio_mp3/players/koala_player.htm

Der skulle vist være lidt for dig, kommer du med lidt respons var det fedt

god fornøjelse med det

carsten
Avatar billede c-holst Novice
06. september 2004 - 21:09 #9
var det noget du kunne bruge?
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. september 2004 - 14:04 #10
Tjaaa....jeg har svaret på dit spørgsmål, copyright, men eftersom du er typen der ikke påskønner når man prøver at hjælpe dig, så kan du jo se om du kan finde løsningen selv.

Mvh. le_bon
Avatar billede c-holst Novice
30. september 2004 - 18:08 #11
evt problemer
Det skyldes der benyttes video overlay. Løsning: Disable overlay.

Indstillinger > performance (ydelse) > avanceret > video acceleration
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:48 #12
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede doc_magoo Nybegynder
08. januar 2006 - 21:52 #13
Hej Carsten/c-holst.

Det er bare super der er nogen der gidder hjælpe hinanden. Din tråd hjalp mig i en kæmpe tidsnød. Jeg skulle hjælpe en veninde der havde meget lidt tid tilbage for at løse det selv samme problem. Og det virker bare så godt. Super og tak for hjælpen.

MVH

Kim
Avatar billede c-holst Novice
08. januar 2006 - 22:09 #14
Kan se, at jeg tidligere har lagt et svar ind i denne tråd. marker mit navn ude til venstre og tryk på accepter, så får jeg de 30 point, og alt er som det skal være.

tak for din fine respons. Efter min mening er det langt bedre med sen end ingen respons

ser frem til at kunne hjælpe dig en anden gang

c-holst
Avatar billede doc_magoo Nybegynder
08. januar 2006 - 22:56 #15
Hmm det ser vist ikke ud til jeg kan finde ud af det. Men jeg er jo så heller ikke den der startede denne tråd. Jeg kiggede bare med. Er det ikke kun ham/hende der starter dem der kan slutte dem og give point?

Magoo
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. januar 2006 - 23:51 #16
Hehe, tror ikke der kommer ret mange points ud af denne tråd...det er kun den kære "copyright" der kan acceptere, og han er desværre ikke typen der giver points for rigtige svar, som antydet i et tidligere indlæg...

c",)
Avatar billede c-holst Novice
09. januar 2006 - 21:15 #17
*G* ser vist ud til, at jeg har slumret lidt under indlæget
Avatar billede doc_magoo Nybegynder
09. januar 2006 - 22:11 #18
Jeg skal hilse fra en glad studine og sige mange tak. Hun fik afleveret en fin opgave med nogen flotte billeder taget fra en wma fil, der ikke ville makke ret før end at man gjorde som c-holst så fint forklarede med hardware acceleration. Keep up the good work.

Magoo