Avatar billede dna Nybegynder
01. marts 2001 - 17:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Format c:

Hejsa alle...

Jeg har en HD hvor der vist er nogle småproblemer med... Jeg har lige brugt Fdisk til at lave partitionen, men når jeg bagefter ønsker at formatere den, så tager det 100 år og den bliver ved med at recover allocation units... og så omkring 25% stopper den bare og skriver noget med format terminated... træls..

nogen foreslag !?

dna
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. marts 2001 - 18:16 #1
format terminated??? din harddisk er vist ved at være totalt kaput!
Avatar billede dna Nybegynder
01. marts 2001 - 18:20 #2
ja, den er vist \"lidt\" i stykker... men, ville høre om den måske kunne redes !?

dna
Avatar billede brain Nybegynder
01. marts 2001 - 18:35 #3
Du kan forsøge at low-level formatere den. Dvs. hente en bootable disk fra din hardwareleverandørs hjemmeside, og boote på den.... der skal nok være en option der hedder noget i retningen af \"clear disk\" eller \"low level format\"
Avatar billede tjmo Nybegynder
01. marts 2001 - 19:08 #4
jeg er enig med kinrosgaard der er ikke noget at gøre. jo en ting køb en ny de er heller ikke så dyre kig her

www.edbpriser.dk
www.prc-data.dk

hilsen tjmo
Avatar billede dna Nybegynder
01. marts 2001 - 21:51 #5
Har prøvet alt det lort inden jeg skrev dette... og en ny disk har jeg ikke brug for...

dna