Avatar billede awat Nybegynder
04. september 2004 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scan tekst

Kan man godt scanne et tekst også kunne rediger teksten i word?
Hvis ja?
Hvordan??
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2004 - 14:31 #1
Det kan godt lade sig gøre at scanne teksten fra en bog ind på computeren og så redigere den. Desværre kan Word bare ikke klare dette. Det kræver et seperat program, som eksempelvis Omnipage
Avatar billede awat Nybegynder
04. september 2004 - 14:33 #2
Kan man godt downloade programmen gratis eller koster det noget?
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2004 - 14:37 #3
Det koster desværre en del. Se evt denne tråd, jeg selv oprettede for et godt stykke tid siden :)
Avatar billede buddy45 Juniormester
04. september 2004 - 14:51 #4
Søg på OCR+freeware - så finder du nok noget der kan bruges.
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2004 - 15:02 #5
Hov jeg manglede da link: http://www.eksperten.dk/spm/437755
Avatar billede milter Ekspert
04. september 2004 - 15:45 #6
Mange scannere har et OCR-program som medfølgende software. Hvis du har en scanner, så prøv at kigge efter.
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2004 - 21:34 #7
Takker for points, men fandt du ud af det?