Avatar billede i_dont_get_it Nybegynder
04. september 2004 - 11:47 Der er 3 kommentarer

Rippede DVD'er, hvorfor intet billede?

Hey

Jeg har fornyligt backet alle mine DVD'er op ned på min harddisk. Og det er pænt mærkeligt for jeg har det rigtigt codecs, (tror jeg da, ACE MEGA CODECS PACK men alligevel får jeg kun gæde af lyden på det fleste af dvderne, jeg har aldrig haft dette problem før. Det er også mærkeligt at nogen gange kan jeg se dem, med billede og alting, og andre gange virker de ikke, det skifter ved nogen af dem.

DVD'erne er lagt ned med DVD shrink, et program jeg fik anbefalet, og de ligger som ISO filer. Jeg bruger alcohol 120% til at åbne dem.

Jeg håber der er nogen derude som ka hjælpe mig, for det er faktisk ret træls...
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
06. september 2004 - 03:22 #1
http://www.digitalempire.dk/convert/dvdshrinkmovie.shtml Jeg kender ikke lige den måde du laver BU på men læs ovenstående link. det virker
Avatar billede i_dont_get_it Nybegynder
07. september 2004 - 22:01 #2
Fik det til at virke selv tak... Det var bare mediaplayeren der ik ka vise dem.... Alle andre programmer viser dem fejlfrit...

Men tak alligevel
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
09. september 2004 - 01:47 #3
ja men så godnat da´