Avatar billede eiken Nybegynder
04. september 2004 - 01:16 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp- stavekontrol virker ikke

Når jeg har skrevet et langt dokument i word, og jeg så klikke på stavekontrol, så siger pc`en at stavekontrolen er udført. Men docomantet er staedig fuld af stavefajl, hvordan får jeg det til a vierke ???
Avatar billede gratis Nybegynder
04. september 2004 - 12:06 #1
i Word går du i menuen funktioner|Indstillinger|Stave-og Gramatikkontrol|brugerordbog, vælg sproget som du benytter.Hvis det ikke virker kan du udføre en reperation af Word/Officepakken ved at gå i Kontrol Panel|Tilføj/Fjern Programmer , finde punktet Microsoft Office og trykke på knappen Ændre/Skift
Avatar billede eiken Nybegynder
11. september 2004 - 22:09 #2
jeg har prøvet hvad du skriver jeg skal gøre, men det hjælper ikke. der er stadig alvorlige fejl i mine word-dokumenter
Avatar billede gratis Nybegynder
12. september 2004 - 10:37 #3
har du prøvet at afinstallere og geninstallere office pakken ?
Avatar billede eiken Nybegynder
25. september 2004 - 13:45 #4
nej, jeg har ikke prøvet at af- og gen- installere office pakken, for så ryger mine opdateringer ad H.. til. Den pc fejlen er på, har ikke adgang til internettet, det har den kun haft i forbindelse med install af XP og Office, som efter install blev fuldt opdateret. Det er ikke muligt at genskabe forbindelse til internettet igen.
Avatar billede gratis Nybegynder
25. september 2004 - 14:49 #5
ok,ka ikke komme i tanke om andet forslag end at geninstallere office, hente opdateringerne fra en anden pc, brænde dem på en cd og installere dem på maskinen.
25. september 2004 - 15:10 #6
Prøv at højreklikke på et forkert stavet ord.
Er der forslag til stavemåde?
Kan du tilføje til ordbog?
Hvilket sprog er angivet?
Avatar billede eiken Nybegynder
29. september 2004 - 18:47 #7
Der er angivet Dansk som sprog, og jeg kan tilføje ordet i ordbog, men der kommer ingen forslag til rettelser af forkært stævemode
Avatar billede eiken Nybegynder
29. september 2004 - 18:50 #8
det der med at hente opdateringerne med en anden pc, lyder dejligt, men det kan jeg nok ikke lige finde ud af, der er jo nogle af opdateringerne som installeres automatisk og hvor finder jeg dem så ???
Avatar billede gratis Nybegynder
29. september 2004 - 18:52 #9
Avatar billede eiken Nybegynder
30. september 2004 - 21:23 #10
gratis og erikjuul bedes lægge et svar - TAK
30. september 2004 - 21:30 #11
Det får du her!
Avatar billede gratis Nybegynder
01. oktober 2004 - 00:31 #12
jeg samler ikke på point,så dem fordeler du som du synes :)
Avatar billede eiken Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:25 #13
Gratis - jeg syntes du skal have din del, vær sød at lægge et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:28 #14
Eiken - som sagt, samler jeg ikke på på point, gi dem til erikjuul, please :)