Avatar billede daniboy Nybegynder
03. september 2004 - 20:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gf FX 5900XT tv-out problemer

Jeg har forsøgt at få farve billede fra min computer over til mit TV, men jeg kan kun få sort-hvid...

Jeg har en gang kunnet få farve men har ikke siden kunne gentage dette...

TVet er en gammel sag... SABA TV...

Er der nogen der ved noget om dette der vil hjælpe? =)

på forhånd tak
Avatar billede peet-49 Novice
03. september 2004 - 20:46 #1
Det skal sættes op til PAL
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. september 2004 - 20:53 #2
Og det gør du ved at højreklikke skrivebordet, vælge egenskaber. Fanebladet indstillinger, knappen avanceret. Klik : GeForce FX 5900XT.
Klik nview i venstre side.
Check at nview er sat op til klon med den analoge skærm som den primære. Klik så tv-skærmen, og knappen Enhedsindstillinger | Vælg outputenhed | Pal-B
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. september 2004 - 20:58 #3
Hvis dit tv ikke understøtter svhs skal du have fat i et colorfix kabel:  http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=780044

Sidste ting jeg kan komme i tanke om er at dit fjernsyn understøtter svhs, men kun i det ene scartstik. På mit Philips er det kun det øverste der understøtter svhs, og jeg skal ind og vælge svhs i de forskellige AV-kanaler. Vælger jeg ikke SVHS, er den sort/hvid, på trods af at stikket sidder det rigtige sted..
Avatar billede daniboy Nybegynder
03. september 2004 - 21:48 #4
at indstille den på Pal-B og prøve de forskellige indstilinger på AV kanalen virkede :)

Tak!!!...

Svar =)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. september 2004 - 22:22 #5
Her kommer et fra mig ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. september 2004 - 09:40 #6
Takker for point :)