Avatar billede cman Nybegynder
01. marts 2001 - 15:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Riva tnt2 ultra

Hej jeg har et problem med mit riva grafik kort. Den tv outfeature der skulle være ind bygget kan jeg simpelthent ikke få til at virke. jeg har downloadet de nyeste drivere fra 3dblaster.com og jeg har fulgt deres faq step by step. men der er ingen tv settings tab inde i blaster controlen.
jeg har også prøvet at instalere win98-2 i stedet for millenium, men det hjalp sgu heller ikke. Håber der er nogle der kender til problemet !
hilsen cman
Avatar billede fanta Nybegynder
01. marts 2001 - 15:53 #1
du har ikke skrevet hvilket Grafik kort det er.....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. marts 2001 - 17:10 #2
cman => Prøv at luke computeren ned. => Sæt stikket til TV\'et i ( og i TV\'et ), => Tænd => Så skulle du kunne sætte din TV Settings.

Har haft samme problem med mit Geforce2 MX
Og der hjalp det at Computeren startede op med TV\'et tilsluttet..
Så prøv det.

mvh
René
Avatar billede cman Nybegynder
01. marts 2001 - 17:38 #3
til fanta: 3d blaster Riva tnt 2 ultra (det står også i overskriften)

Hej rene skal fjernsynet være tændt når man gør det ?

Avatar billede cman Nybegynder
01. marts 2001 - 19:23 #4
Hej Rene det hjalp desværre ikke, men tak for hjælpen.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. marts 2001 - 19:34 #5
cman => På dit Grafikkort er der nogle Jumpere?
der sidder 2 på mit grafikort! et til at vælge mellem PAL og et andet ( NTC... ) og et til at dekativere mit TV-Out.
Har du nogle Jumpere siddende?

Mvh
René
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. marts 2001 - 19:42 #6
cman => Bruger du Detonator 3 drivere?
Avatar billede cman Nybegynder
01. marts 2001 - 21:43 #7
Hej Rene nu har jeg kigget på mit kort, der sidder en rekke ben , men der er ingen jumpere på.
Jeg syntes heller ikke at jeg kan se noget om ntsc og pal.

Detonator 3 drivere kender jeg ikke, jeg har først købt kortet igår. er det nogle speciele drivere til riva tnt eller sådan noget ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. marts 2001 - 22:48 #8
cman => Detonator 3 er de driver fra nVidia, som er bedst til deres produkter ( Riva TNT2 Ultra, Geforce, Geforce2, Osv.)
Du kan hente Detornator 3 her:
http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/detonator3.html

Så opdatere du bare dit skærmkort, med de nye drivere, også så burde det virke..

Håber det vil virke..

Mvh
René
Avatar billede cman Nybegynder
01. marts 2001 - 23:54 #9
Hej Rene så virkede det sgu ! Det var fedt rigtig mange gange tak for hjælpen.

Hilsen Cman