Avatar billede osterballe Nybegynder
02. september 2004 - 18:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg har glemt koden

min far her en trådløs Belkin router og for at gøre den så sikker som mulig har han lavet er password til setup, men nu har han glemt det. hvad går vi.

hilsen osterballe.
Avatar billede inglenook Praktikant
02. september 2004 - 18:36 #1
normalt paa billigere routere er der en reset knap der vil tage den tilbage til default password.....
Avatar billede leif Seniormester
02. september 2004 - 18:37 #2
Resetter den, men derved mister I alt opsætning der er lavet i den. Både indstillinger fra WAN, LAN, Firewall osv. Der står sikkert noget i manualen om hvordan du gør det !
Avatar billede kenp Novice
02. september 2004 - 21:56 #3
der er bag på et lille hul, hvor du kan prikke med en tegnstift, hold den inden sluk routeren, hold den stadigvæk inde og tænd routeren, og ca. 20 sekunder efter du har tændt den så kan du fjerne den fra det lille hul så skulle den være resat.
Avatar billede osterballe Nybegynder
05. september 2004 - 17:43 #4
det vil jeg prøve imorgen da jeg alligevel skal over til dem
Avatar billede osterballe Nybegynder
06. september 2004 - 17:08 #5
hej kenp
send lige et svar du gamle for det virkede
Avatar billede kenp Novice
10. september 2004 - 23:09 #6
det gør jeg da Øster ;) nu er jeg kommet hjem fra ferie ;)