Avatar billede fiffi Novice
02. september 2004 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Værktøjslinier og Normal.dot

Jeg har et lille forståelsesproblem. Når jeg vælger fx. at vise værktøjslinierne Standard og Format og min egen gemmes disse ganske korrekt i Normal.dot. Jeg har nu et par kollegaer der gerne vil have min Normal.dot idet der er nogle gode makroer. Når de kopierer min Normal.dot ned og starter Word op, sker der bare det at en hel masse værktøjslinier, bla. korrektur, brevfletning osv. vises. Det forstår jeg ikke helt da de - efter min opfattelse - "hænger fast i" Normal.dot. Er der en der har en fornuftig forklaring på dette ?
02. september 2004 - 14:28 #1
Det er nye værktøjslinier, der gemmes i normal.dot

Hvilke standardværktøjslinier, der er valgt gemmes ikke i normal.dot
02. september 2004 - 14:31 #2
Så hvis dine kolleger har modtaget kopi af din normal.dot, har de mulighed for at vise de værktøjslinier, du har gemt heri.
Avatar billede fiffi Novice
02. september 2004 - 14:45 #3
Dvs. hvilke værktøjslinier der vises gemmes ikke i normal.dot, kun såfremt det er "hjemmegjorte".
02. september 2004 - 15:44 #4
Som standard gemmer du nye værktøjslinier i normal.dot

Oplysninger om hvilke værktøjslinier, der vises, gemmes ikke i normal.dot
Avatar billede fiffi Novice
02. september 2004 - 16:44 #5
Tak for hjælpen forresten !