Avatar billede rowdy Nybegynder
01. september 2004 - 17:01 Der er 2 kommentarer

Boble lyder ved i browser

Hej alle! Mit problem er, at der er boble lyde i min browser. Det er når jeg åbner en browser, eller f. eks loader en side. Så kommer den med nogle små boble lyde. Jeg tror det er en slags spyware, men der er ikke noget der tager den.. JEG KAN BARE IKKE FINDE DEN! Og den er MEGET trættende at høre på. Nogen af jer der måske kunne hjælpe :)
Avatar billede ullesan Nybegynder
01. september 2004 - 17:07 #1
prøv og gå ind i kontrolpanel -> lyde -> anden fane blad også vælg så den ikke afspiller  lyde
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. september 2004 - 19:29 #2
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker du Hijackthis og smider filen i en mappe, oprettet kun til den. Kør filen, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.