Avatar billede lobos Nybegynder
31. august 2004 - 14:58 Der er 1 kommentar

Skrive direkte til harddisk

Har lige flyttet mit navigator bibliotek fra en win98 ti windows 2000 maskine, når jeg prøver at eksekvere Navi.exe siger den at et program prøver at skrive direkte til harddisken om man vil forsætte eller ej(eller noget i den retning), man har så mulighederne  LUK eller IGNORRER. Vælger man ignorrer starter navigator bare som det skal.

Det må jo være Windows 2000 der driller der, nogen der ved hvordan man kommer over det problem, det er rimlig irriterende :-)

Lars
Avatar billede sagi75 Nybegynder
20. februar 2005 - 17:08 #1
Programmet kan ikke køre med fat32, ntfs nyere... Du må lave en lille ekstra partition der formateres til fat(fat16) så køre det fint