Avatar billede sp Nybegynder
31. august 2004 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan nulstiller man Windows XP for ikoner?

Hej.

Jeg har haft en program installeret som ændrede mine ikoner som jeg så har fjernet da det ville have at jeg skulle registrere det, nu ved jeg ikke hvordan jeg skal få ikonerne tilbage igen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. august 2004 - 12:41 #1
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx - punktet [Tweak UI]
Direkte ved: http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

Det har et punkt - blandt flere andre mere eller mindre nyttige - der kan 'repair Icons' - den har jeg tidligere brugt...
Avatar billede speedytech Nybegynder
31. august 2004 - 12:42 #2
har du prøvet at afinstaller programmet`?

Du kunne osse prøve en system restore fra dagen før du installeret programmet, hvis du vel og mærket ikke har installeret for meget siden da..

Du kunne osse prøve at sætte tiden tilbage fra før at den ville registreret og installer programmet igen, og få den til at få ikonerne tilbage igen og derefter afinstaller programmet igen.

Håber at det hjælper dig i den rigtige retning.
Avatar billede sp Nybegynder
31. august 2004 - 13:07 #3
Det eneste der hjalp lidt var Tweak UI, men alle ikonerne er ikke kommet tilbage.
Avatar billede sp Nybegynder
31. august 2004 - 13:10 #4
Hvordan sætter man system restore tilbage?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2004 - 13:19 #5
I dansk version:
Start -> alle programmer -> tilbehør -> systemværktøjer -> systemgendannelse -> følg guiden