Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. august 2004 - 03:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

brevfletning.. hvordan

Jeg har en liste med en masse rekorder men jeg vil gerne have dem alle sammen listet på en side så jeg kan flytte til en ny og markere de bedste men jeg kan kun få en frem af gangen og bladre..
Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. august 2004 - 11:49 #1
Det var der ingen der vidste ?
31. august 2004 - 12:03 #2
Sikkert fordi ingen har forstået hvad det egentlig er du ønsker - du har en liste og vil gerne have lavet en ny liste.

Prøv at forklare lidt mere om, hvad det er for en liste, du har f.eks.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. august 2004 - 12:06 #3
Jeg har en del data fra en access database men kan kun få en post ud af gangen og bladre jeg vil gerne have dem alle sammen listet på en gang
31. august 2004 - 12:13 #4
dvs. du bruger en Access-database som datakilde i en brevfletning i Word. Når du fletter kommer der kun en post på hver i side i fletteresultatet?

Hvis dette er tilfældet er det fordi du anvender en forkert type på hoveddokumentet til brevfletningen.

Når du opretter hoveddokumentet skal det ikke være af typen Standardbreve (i XP hedder det Breve). Vælg i stedet Katalog (i XP hedder det Adresseliste), indsæt flettefelterne i en tabel eller tabuleret liste. Lad være med at skrive yderligere tekst, som f.eks. en overskrift. Skal der supplerende tekst med, skal dette skrives som sidehoved/-fod.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:11 #5
jeps det virkede