Avatar billede delakuer Nybegynder
30. august 2004 - 17:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

site vurdering af undersite

Jeg vil gerne ha vurderet undersiden, www.slikord.dk/chil
Der er ikk rigtig noget indhold og kun et ekstra site for neden hvor teksten er blå :)
Vil gerne ha vurderet resten :)

//dela
Avatar billede internet Nybegynder
30. august 2004 - 19:36 #1
Jeg kan egentlig godt lide dit top logo. Menuen synes jeg mangler nogle faver måske #9A9EBE som indgår i dit top logo. Selv hvis menuen bliver lavet lidt mere favrig, så synes jeg stadig godt boksene kunne have en flot bagrund som til toploget, men ellers et stilrent og pænt design.
Avatar billede delakuer Nybegynder
30. august 2004 - 19:45 #2
lyst til hjælpe med at lave det? der er nemlig ingen bokse der, og ka skuda ikk huske hvordan man gør :) hehe

//dela msn evt??
Avatar billede aagaard Nybegynder
01. september 2004 - 10:05 #3
Få en anden skrifttype i både menuen, og overskrifterne og inholdet.

Der er også en fejl på din side; hvor du har indsat tables, de passer ikke sammen, nogle af dem rækker ud over hinanden.
Avatar billede web-geek Nybegynder
01. september 2004 - 14:07 #4
En ny skriftype, og "boksene" matcher ikke, de passer ikke sammen.
Lav en iframe ved menuen istedet for.

Få dig et andet logo, det er alt for indviklet, med alle de farver. - Det passer slet ikke sammen.

Ikke for at være uhøflig men, hvis du har lavet:
www.slikord.dk/

Hvorfor er designet så ikke så kønt på:
www.slikord.dk/chil

Synes www.slikord.dk/ er nice.
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. september 2004 - 19:42 #5
hehe web-geek, fordi jeg bare laver chil bare for sjov :) meningen den skal være "ikke så køn", den skal bare være der med lidt indhold :)
Skriftyperne er jo heller ikk sat endnu, bare en test med skriften også...
Meningen det med at dem for neden rækker ud over :)

//dela
Avatar billede morteeart Nybegynder
01. september 2004 - 19:50 #6
ville nok være pænes hvis det var centreret ..

prøvet at se den med Firefox ?
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. september 2004 - 23:31 #7
nop har jeg ikk
Avatar billede goggen Nybegynder
02. september 2004 - 17:45 #8
Jeg synes dit logo er for dårlig. Da tenker jeg på at bogstaverne nærmest roder sig ind i din baggrund. Jeg ville nok foretrække at skriften blev noget mere tydelig i logoen.
Ellers er jeg enig med Aagaard når det gælder dit brug af tables.

/Goggen