Avatar billede gifle Nybegynder
29. august 2004 - 23:07 Der er 1 kommentar

Åbne sider ( URL ) i samme browservindue ( Office 2003 Outlook )

Nu skal jeg se om jeg kan forklare dette på en let og ikke for krinklet måde. Det gøres nok bedst med et eksempel:

Lad os sige at jeg modtager 10 mails der alle indeholder link. Når jeg så trykker på disse links, åbnes siderne i hver deres browservindue.

Det jeg ønkser er, at når jeg har læst den første meil, og undersøgt linket, så skal det være således, at når jeg går videre til den næste mail, og trykker på et link her, så skal den åbne siden i det allerede åbne browservindue. Spørgsmålet er så om det er muligt? Hvis ja, hvordan?
Avatar billede gifle Nybegynder
30. august 2004 - 00:26 #1
Glemte lige at sige, at jeg har husket at slå "Genbrug vinduer til start af genveje" til i IE.