Avatar billede wacked Nybegynder
29. august 2004 - 19:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker dette ikke i Mozilla's firefox ?

Hvorfor virker dette ikke i Mozilla's firefox? :

function show_popup(eventdates) {
if(navigator.appName == 'Netscape'){
    with(document.popup){
        visibility = 'show';
        clip.width = '200';
        clip.height = '100';
        bgColor = '#526d8a';
        borderStyle = 'line';
        document.open();
        document.write(eventdates);
        document.close();
    }

} else {
    with(popup.style){
        visibility = 'visible';
        background = '#526d8a';
        left = event.clientX + 5;
        top = event.clientY + 5;
    }
    popup.innerHTML = eventdates;
}

HÅber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak og med venlig hilsen wacked

PS: roenving håber du ser denne her , jeg hører du er kanon til java :D, det er til en privat side på www.flyingduck.dk.
Avatar billede wacked Nybegynder
29. august 2004 - 19:41 #1
please en eller anden hjælp mig det er ret vigtigt
mange af mine brugere benytter mozilla
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 08:24 #2
come on ... java folk hjælp mig
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 13:41 #3
Hvad er popup for en ting ?-)

Hvis jeg fortolker koden korrekt, er den lavet til at skelne mellem Netscape 4 og IE, hvilket ikke dækker nutidige browsere, da v4-tingene stort set er døde ...

-- for hvis det skal virke, skal man vist over i andre boldgader:

function show_popup(eventdates) {
  if(document.getElementById){
    with(document.getElementById('popup').style){
      visibility = 'visible';
      width = '200px';//måske skal der også top og left på !-)
      height = '100px';
      backgroundColor = '#526d8a';
      borderStyle = 'solid';
    }
    document.getElementById('popup').innerHTML = eventdates;
  } else if(document.all){
    with(popup.style){
      visibility = 'visible';
      background = '#526d8a';
      left = event.clientX + 5;
      top = event.clientY + 5;
    }
    popup.innerHTML = eventdates;
  }
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 13:59 #4
uhh jeg håber det virker tusind tak roenving :)
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 14:48 #5
Post et svar roeving det virkede :), kan du måske hjælpe med at de datoer der er nogle ting planlagt på blir markede med fed (bold) skriftype ? så det er nemmere at skelne ?
og endnu en gang TAK
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 14:58 #6
Du må jo så lægge en span med egenskaben fed rundt om de datoer, f.eks.

<style type="text/css">
.b{font-weight:bold;}
</style>

<span class="b">23</span>

-- eller hvis de ligger i tabelceller, så sætte eller tilføje den class til de aktuelle celler:

<td class="kalender b">23</td>

-- og velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 14:59 #7
-- og du skal selvfølgelig beholde langt de fleste point selv, da dette spørgsmål ikke er tre gange så svært som svært og lidt til !-)
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 15:08 #8
hmmn tja jeg er ikke af samme mening om kring det roeving, da dette har hjulpet mig MEGET... ehm hvis jeg nu lige ligger event_dat.php kilden på vil du vise mig hvor span egenskaben skal være ?

<?php
$forMonth = 8; //<- dort den monat einsetzen
$event29="Kl. 16.35;Sted :Vejle;EventKalender Online";
$event30="Kl. 14.21;Sted :Kibæk ;EventKalender Virker nu i Mozilla";
?>
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 15:13 #9
Du må have noget mere kode, som udskriver noget tabel eller lignende !-)
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 15:19 #10
det kører i et cms system der hedder PHP-Fusion
du kan se det på www.flyingduck.dk som er min side eller på www.php-fusion.dk / .co.uk  /.de
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 15:20 #11
<?php
@opensidex("Eventkalender","on");
include "event_dat.php";
?>
<HTML>
<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<script language="JavaScript">
if (document.layers) {

  function showLayerNC(e){
    document.popup.left = e.pageX + 5;
    document.popup.top = e.pageY + 5;
  }
  window.captureEvents (Event.MOUSEMOVE);
  window.onmousemove = showLayerNC;
}

function show_popup(eventdates) {
  if(document.getElementById){
    with(document.getElementById('popup').style){
      visibility = 'visible';
      width = '160px';//måske skal der også top og left på !-)
      backgroundColor = '#526d8a';
      borderStyle = 'solid';
    }
    document.getElementById('popup').innerHTML = eventdates;
  } else if(document.all){
    with(popup.style){
    visibility = 'visible';
      background = '#526d8a';
      left = event.clientX + 5;
      top = event.clientY + 5;
    }
    popup.innerHTML = eventdates;
  }
function hide_popup(oObject){
if(navigator.appName == 'Netscape'){
    document.popup.visibility = 'hide';
} else {
    oObject.style.visibility = 'hidden';
    }
</script>
<link rel="stylesheet" href="event_style.css" type="text/css">
</HEAD>
<BODY>
<?php

//variables

$Year = date("y");                    //current year
$Month = date("n");                    //current month
$Mdays = date("t");                    //days of month
$Wday = date("w");                     //days of week
$today = date("d");                    //today
$firstday = date("w",mktime(0,0,0,$Month,1,$Year));     //first day in month
$text = "event";
$cellwidth = 15;
$cellheight = 15;

//arrays

$Mname[1] = "Januar";
$Mname[2] = "Februar";
$Mname[3] = "Marts";
$Mname[4] = "April";
$Mname[5] = "Maj";
$Mname[6] = "Juni";
$Mname[7] = "Juli";
$Mname[8] = "August";
$Mname[9] = "September";
$Mname[10] = "Oktober";
$Mname[11] = "November";
$Mname[12] = "December";

if($forMonth != $Month) {

echo "Desværre er der ikke planlagt noget i den aktuelle måned!";

} else {

//create table
echo "<center><div class=\"DIVcalendar\">";
echo "<table border=\"0\" cellspacing=\"1px\" bgcolor=\"#526d8a\">";
echo "<tr><td align=\"center\" colspan=\"7\" height=\"$cellheight\"><span class=\"month\">".$Mname[$Month]."</span></td></tr>";
echo "\n<tr>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">Sø</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">Ma</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">Ti</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">On</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">To</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">Fr</span></td>
    \n<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\"><span class=\"weekday\">Lø</span></td>
      </tr><tr>";

for ($i=0; $i < $firstday; $i++) {
    echo "<td>";
    $column++;
}

for ($a=1; $a <= $Mdays; $a++) {

//insert dates

$out = "$text$a";
switch($out) {
  case event1;
  $outex = explode(";",$event1);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event2;
  $outex = explode(";",$event2);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event3;
  $outex = explode(";",$event3);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event4;
  $outex = explode(";",$event4);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event5;
  $outex = explode(";",$event5);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event6;
    $outex = explode(";",$event6);
    $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event7;
  $outex = explode(";",$event7);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event8;
  $outex = explode(";",$event8);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event9;
  $outex = explode(";",$event9);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event10;
  $outex = explode(";",$event10);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event11;
  $outex = explode(";",$event11);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event12;
  $outex = explode(";",$event12);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event13;
  $outex = explode(";",$event13);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event14;
  $outex = explode(";",$event14);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event15;
  $outex = explode(";",$event15);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event16;
  $outex = explode(";",$event16);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event17;
  $outex = explode(";",$event17);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event18;
  $outex = explode(";",$event18);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event19;
  $outex = explode(";",$event19);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event20;
  $outex = explode(";",$event20);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event21;
  $outex = explode(";",$event21);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event22;
  $outex = explode(";",$event22);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event23;
  $outex = explode(";",$event23);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event24;
  $outex = explode(";",$event24);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event25;
  $outex = explode(";",$event25);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event26;
  $outex = explode(";",$event26);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event27;
  $outex = explode(";",$event27);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event28;
  $outex = explode(";",$event28);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event29;
  $outex = explode(";",$event29);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event30;
  $outex = explode(";",$event30);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
  case event31;
  $outex = explode(";",$event31);
  $output = "<TABLE><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$a. $Mname[$Month] 20$Year</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'></span></TD><TD><span class=\\'showevent\\'>$outex[1]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Start</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[0]</span></TD></TR><TR><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>Event</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>:</span></TD><TD valign=\\'top\\'><span class=\\'showevent\\'>$outex[2]<br>$outex[3]</span></TD></TR></TABLE>";
  break;
}

//draw table

    echo "<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\">\n";
    if ($a == $today){
        echo "<font color='#ccccdd'>";
    }
    echo "<a href=\"#\" onMouseOver=\"show_popup('$output')\" onMouseOut=\"hide_popup(popup)\"><span class=\"day\">$a</span></a>";
    if ($a == $today){
        echo "</font>";
    }
    $column++;
    if ($column == 7) {
        echo "\n</TR><TR>";
        $column = 0;
    }

echo "</table>";
echo "</center></div>";
}
@closesidex();
?>
<div id="popup" class="popup"></div>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 15:21 #12
heh ups der var lidt mere i event.php
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 15:36 #13
//draw table

    echo "<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\">\n";
    if ($a == $today){
        echo "<font color='#ccccdd'>";
    }
    echo "<a href=\"#\" onMouseOver=\"show_popup('$output')\" onMouseOut=\"hide_popup(popup)\"><span class=\"day"
    if($output){ echo " b";}/*Hvis der altid er output, skal du sætte en variabel, som kan findes*/
    echo "\">$a</span></a>";
    if ($a == $today){
        echo "</font>";
    }
    $column++;
    if ($column == 7) {
        echo "\n</TR><TR>";
        $column = 0;
    }

echo "</table>";
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 16:52 #14
oki mange tak :)
Avatar billede wacked Nybegynder
30. august 2004 - 20:12 #15
Desværre smadrer det min kode ret så groft....
Avatar billede roenving Novice
31. august 2004 - 05:10 #16
Kan du vise et eksempel på output ?-)
Avatar billede wacked Nybegynder
31. august 2004 - 09:41 #17
Jeg fik det løst roenving.
Jeg gjorde følgende :)
efter som outex var et fast output satte jeg en if/else sætning op

//draw table

    echo "<td width=\"$cellwidth\" height=\"$cellheight\" align=\"center\">\n";
    if ($a == $today){
        echo "<font color='#000000'>";
    }
    if ( $outex[0] )
    {
        $bold1 = "<b>";
        $bold2 = "</b>";
    }
    else
    {
        $bold1 = "";
        $bold2 = "";
    }
    echo "<a href=\"#\" onMouseOver=\"show_popup('$output')\" onMouseOut=\"hide_popup(popup)\"><span class=\"day\">$bold1$a$bold2</span></a>";
    if ($a == $today){
        echo "</font>";
    }
    $column++;
    if ($column == 7) {
        echo "\n</TR><TR>";
        $column = 0;
    }

echo "</table>";

Men du får i hvert fald stor tak fordi du fik mig hjulpet videre...
MVH wacked