Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
29. august 2004 - 00:48 Der er 9 kommentarer

Explore laver start siden om hver gang jeg skifter side

Hvergang jeg åbner explore laver den selv startsiden om, jeg har prøvet at instalerer flere forskellige spyvar programmer, uden det store held, jeg har fået fjernet flere ikoner der selv kom til syne på skrivebordet.Styresystem er win 98 2edition
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 00:50 #1
Prøv at kør en Ad-Aware. Har du installeret alle Windows Updates?
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
29. august 2004 - 00:54 #2
Jeg har kørt alle updates ind, fjernet en masse spyvar, men explor  startsiden bliver lavet om lige pludselig, som om der kører et lille pogram i baggrunden. Jeg har både brugt ad-aware, spyboot, og flere andre pogrammer.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 00:55 #3
Måske du bare skulle formatere skidtet og installere Win2k eller XP ?
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
29. august 2004 - 01:00 #4
det er ikke bar lige at formaterer en firma computer, med flerer forskellige pogrammer der er designet til win 98, og alle pogrammer er licens programmer
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 01:05 #5
Så fjern alle programmer, som ikke er nødvendige, kør en opdateret spyware scan, sørg for at alle windows updates er installeret, og kør en god antivirus scan.
Avatar billede knudgert Nybegynder
29. august 2004 - 03:03 #6
Installer f.eks. SpywareBlaster, dels undgår du en masse snavs og du kan fastlåse din startside, så den ikke kan ændres (undt. ved hjælp af programmet).
http://www.javacoolsoftware.com/
Er gratis.
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 20:40 #7
lad os gøre kort proces, så tager vi det i et hug, og bagefter øger vi chancerne for, at det ikke sker igen
http://arlet.dk/index.html?/spybothjt.htm

læs og udfør
Avatar billede c-holst Novice
29. august 2004 - 20:41 #8
Måske du bare skulle formatere skidtet og installere Win2k eller XP ?

verdens ringeste kommentar, hvis du spørger mig
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 21:51 #9
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten