Avatar billede 1808 Nybegynder
26. august 2004 - 23:29 Der er 3 kommentarer

CD brænder problem

Jeg har en dvd brænder der under nero smartstart ikke vil brænde på mit nutech ddw-082 drev , nero siger at der ikke kommer "fixation" , hvad det end betyder , så drevet når til 20 % i bufferen og 9 % i brændingen , lige inden den skal til at brænde på selve mediet , så stopper den .Den kører også kun x16 hvor den skulle kører x40 og jeg har opdateret firmware til nyeste.
Nogle gode ideer eller løsninger ??????
Det samme gør sig gældende på mit plextor cdr drev
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2004 - 23:52 #1
Kunne være Nero er problemet, afindstaller og indstaller igen.
Avatar billede 1808 Nybegynder
26. august 2004 - 23:56 #2
Har lige prøvet og med en anden version Nero Burning Rom 63120
Avatar billede serverservice Praktikant
27. august 2004 - 09:42 #3
Min erfaring med den fejl er at det er skiverne som er dårlige - jeg har selv prøvet en pakke med tdk skiver hvor 7 ud af 10 var defekte.
Prøv lige med et andet mærke og se om det ikke kører ok nu?
de andre skal du bytte.