Avatar billede vind Nybegynder
26. august 2004 - 21:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved/sidefod

Jeg sidder med et længere dokument, hvor jeg har indsat sidefod. Jeg har nu lavet en forside, men er det muligt at undgå, at Word også laver sidefod på forsiden? Det ønsker jeg nemlig ikke.

På forhånd tak.

//vind
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2004 - 22:10 #1
Indsæt et sektionsskift efter første side.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 22:11 #2
i sideopsætningen vælger du fanebladet Layout, her kan du tjekke af, at der skal være forskel på første side
Avatar billede vind Nybegynder
26. august 2004 - 22:12 #3
øhm, kan du mon uddybe lidt mere? :)
Jeg har min forside, og på næste side min indholdsfortegnelse.
Hvor og hvordan indsætter jeg så sektionsskift??

:)
//vind
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 22:13 #4
Jeg ved faktisk ikke om det hedder layout i den danske version, jeg har eng. vers.
du kan godt risikere, at din fod kommer til at være på første side og ikke på de efterfølgende, men så må du slette den på første side, og oprette den igen på den næste side.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 22:13 #5
Du behøver ikke et sektionsskift.
Avatar billede vind Nybegynder
26. august 2004 - 22:13 #6
hov-sa: PERFEKT! Det var faktisk rigtig smart - kendt slet ikke den funktion... :)
Smid et svar... :)
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2004 - 22:16 #7
Ja, der er mange funktioner man først finder, når man skal bruge dem ;-) Takker for point.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2004 - 00:52 #8
Den kendte jeg heller ikke, det var godt nok noget nemmere.
Man bliver heldigvis klogere hver dag...  c",)