Avatar billede schou Nybegynder
26. august 2004 - 11:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tutorials til nybegyndere

Jeg skal introducere photoshop til nogle studerende. Hvor kan jeg finde nogle gode tutorials der beynder helt fra bunden, men også nogle der viser nogle lidt "hårdere" ting, f.eks. forklarer "save for web" eller penne-værktøjet?

schou
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 11:51 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 11:53 #2
Avatar billede ckh Nybegynder
26. august 2004 - 11:57 #3
http://www.prodic.dk/ fra begynder til det mere avancerede (på dansk)
Avatar billede staz Nybegynder
26. august 2004 - 11:59 #4
Jeg tror ikke du finder ret mange tutorials som kan lære en op fra bunden. Den måde som man lære det på er jo netop ved at lave ting om og om igen. Så, at sidde og lege med photoshop time efter time med en tutorial der ligger lige over ens niveau er nok den bedste måde.

Måske kan du finde lidt på www.comigang.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
26. august 2004 - 12:19 #6
Lidt på dansk også fra Adobe:
http://www.adobe.dk/products/tips/photoshop.html
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 12:28 #7
Mit link er en hel bog om Photoshop, på dansk.
Avatar billede schou Nybegynder
26. august 2004 - 12:29 #8
Tak for de mange svar.
Jeg giver pointene til ckh. Siden giver et grundigt overblik over de enkelte dele og også nogle tutorials hvis man vil lidt mere. Jeg tror den er perfekt til formålet.

schou
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 12:31 #9
schou >> jeg ved godt det er en stor fil jeg linker til, men synes du skal prøve at hente den - den er udviklet til samme formål som du beskriver.
Avatar billede ckh Nybegynder
26. august 2004 - 12:31 #10
Tak for points og god fornøjelse med de studerende :)
Avatar billede didgeridoo Nybegynder
26. august 2004 - 17:18 #11
Du kan også besøge denne hjemmeside som har design for et par dage siden:
www.meye.dk
Også en god hjemmeside.
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:27 #12
http://www.villysonnichsen.dk/menu.html
Og her er sandelig et helt kursus :-)
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. oktober 2005 - 18:27 #13
Ups - forkert tråd :-(