Avatar billede black_dragon Nybegynder
24. august 2004 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD undertekst

Hej

Jeg har fået hentet en film fra nettet.
Filmen var inklusiv med undertekst.
Problemet er at underteksten er en fil ( .sub ) og ( .idx )
Jeg ved ik hvordan man kan brænde filmen inklusiv undertekst ud på en DVD-cd så man kan se filmen på dvd-afspilleren med undertekst...

Tak på forhånd.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. august 2004 - 17:37 #1
Det lyder godt nok meget ulovligt!
Avatar billede norbert Nybegynder
24. august 2004 - 17:37 #2
Avatar billede black_dragon Nybegynder
24. august 2004 - 17:49 #3
/lukket :| sorry
Avatar billede ttn.bonk Nybegynder
30. august 2004 - 09:53 #4
Hej,

selvom ovenstående lyder ulovligt, kan man godt helt lovligt
være interesseret i et sådant program. Jeg har f.eks. selv lagt små videoklip på nettet (egne optagelser), og det kunne jo være andre var interesseret i disse.

Jeg optager selv mine egne hjemmevideoer med DV kamera og brænder ud på DVD.
Et simplet program til dette kunne være The Film Machine (TFM), se mit svar på http://www.eksperten.dk/spm/532744 hvor man også kan lægge undertekster på selv.

Mvh Torben.