Avatar billede -hyber- Nybegynder
24. august 2004 - 11:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

B-One VS WEB10

Hvad har i bedst erfaringer med?

B-one er billigst i prisen`? Men er det så også det bedste?
Avatar billede morteeart Nybegynder
24. august 2004 - 11:27 #1
Klart Web10.

Jeg har gode erfaringer med dem, udentagen mht. kunde-service (de er langsomme med at svare).
Hvis du vil arbejde med PHP så skal du under INGEN omstæningerheder bruge B-one
da de kører deres servere på en latterlig måde.

Windows Servere med PHP i SafeMode. Hvilken er yderst unormalt.

Prisen er ca. det samme.
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 11:37 #2
Jeg har selv web10. Og ja de er nogle få gange nede, men jeg har ikke oplevet at der har været mere 5 minutter højst af gangen.

Web10 understøtter også Asp.Net, hvilket b-one ikke gør, hvis det er det du vil lave noget i.
Avatar billede morteeart Nybegynder
24. august 2004 - 11:40 #3
Bemærk dog at du hos web10 enten vælger til PHP/Perl (unix) eller ASP (windows)
Avatar billede morteeart Nybegynder
24. august 2004 - 12:41 #4
okay, en rettelse

b-one kører windows / IIS på deres forsiden, men åbenbart ikke på hosted sider.
Dog bruger til Chili!Soft-ASP/3.6.2 som ASP løsning hvilken ikke er optimalt.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
24. august 2004 - 13:37 #5
jeg skal bare lave noget i FP - Og oploade nogle film osv. ! Skal ik bruge asp, php osv (Kan slet ik finde ud af det)

Ellers er der vel andre webhoteller?
Avatar billede bccinlove Nybegynder
24. august 2004 - 20:12 #6
Jeg bruge b-one.

Det virker hele vejen igennem! Har aldrig oplevet problemer. Desuden er det super nemt og håndtere (også for nybegyndere... :-)
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 21:33 #7
hyber - Hvis du kun skal FrontPage til at lave din web, har du frit valg mellem alle webhoteller.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
25. august 2004 - 14:44 #8
Tror web 10 ville være den perfekte løsning til mig så! :) Skal kun bruge frontpage og til at lægge film op! :)