Avatar billede sandman_dk Nybegynder
23. august 2004 - 14:15 Der er 11 kommentarer

Bundkort til stor CPU

Hvilket bundkort skal jeg vælge til en P4 3,4GhZ 478 socket. Jeg har kigget på noget Asus, men på asus hjemmeside står der at de 'kun' går op til 3,2GhZ?
Avatar billede tubber Juniormester
23. august 2004 - 14:21 #1
Et abit IC7 Max3 vil være et godt valg :)

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=3100079
Avatar billede tubber Juniormester
23. august 2004 - 14:21 #2
Det skulle efter sigende være et af markedets bedste bundkort p.t.
Avatar billede freehelp Praktikant
23. august 2004 - 14:24 #3
Avatar billede ibka Novice
23. august 2004 - 14:33 #4
Her er en, men der er nok flere
http://www.shoppen.nu/mall/more.asp?fmmore=221
Avatar billede lille_put Nybegynder
23. august 2004 - 21:47 #5
Selv om det ikke står der kan den sikkert godt trække CPU'en. Bare FSB og socket passer skulle den være i vinkel. Kan den skulle der gerne være en BIOS update der skulle kunne tricket. Hvis ikke dette er tilfeldet er der kun en ting at sige: "ASUS!"

Hvis ikke den her kan er der ingen der kan: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77663. Soltek sætter samme chipsæt lidt billige sammen, men DFI's er 100% iorden!
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. august 2004 - 01:59 #6
På denne side kan du finde de ASUS kort der understøtter din CPU:
http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

Hvis du har en P4 Northwood (512Kb L2 cache) vælger du CPU Name : P4-3.40 GHz (800 FSB, L2 cache:512KB, HT)

Hvis du har en P4 Prescot (1MB L2 cache) vælger du CPU Name: P4-3.40E GHz (800 FSB, L2 cache:1MB, HT)

Hvis du har en P4 Extreme Edition vælger du CPU name : P4-3.40 GHz Extreme Ed. (Socket478,800 FSB,

Jeg er sikker på, at du finder en der passer til din pengepung.
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 07:37 #7
Er det ikke ved at være tid til du giver feedback her - eller får lukket spørgsmålet?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:35 #8
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??
Avatar billede sandman_dk Nybegynder
15. december 2004 - 13:36 #9
Hvad med at I opretter en luk ned knap... Jeg har jo kun fået kommenatrer. Hvis der var et svar, ville det jo være nemt nok.
Avatar billede freehelp Praktikant
15. december 2004 - 13:40 #10
Hvad med du beder folk smide et svar!
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:14 #11
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?