Avatar billede iggi Nybegynder
23. august 2004 - 13:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken computer skal jeg vælge?

Hej

Jeg står og skal til have en ny computer (PC) og er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Jeg ønsker en maskine af god kvalitet.

Jeg bruger  følgende programmer:

Illustrator Photoshop, Flash, InDesign , Dreamweaver  og har I tankerne snart at investere  I Bryce.

Hvilket grafikkort vil i anbefale? Hvilken processor? Hvor stor harddisk? Hvilken type ram?

Jeg skal også have en ny skærm som skal være en fladskærm- da jeg arbejder meget med grafik skal den nok mindst være 20 tommer.

Håber at der er nogen der kan give mig nogle gode råd. Mht. pris så vil jeg hellere give lidt ekstra hvis det betyder at kvaliteten er bedre.

Mvh iggi
Avatar billede iggi Nybegynder
24. august 2004 - 08:40 #1
Er der virkelig ingen der kan give mig nogle råd?
Avatar billede iggi Nybegynder
25. august 2004 - 12:14 #2
lukker