Avatar billede betinag Nybegynder
23. august 2004 - 12:49 Der er 3 kommentarer

Ram til bærbar?

Hej,

Jeg vil gerne købe nogle flere ram til min bærbare, men er lidt i tvivl om hvad sådane nogle hedder. det er en Acer travelmate 506t som jeg har. ved du hvad der er jeg skal kigge efter? og hvad de hedder?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. august 2004 - 12:52 #1
Du skal sørge for at købe nogen af samme mærke/type som dem der i forvejen sidder i computeren. For at der ikke skal opstå fejl eller lign. er mit råd at kontakte forhandleren og hører hvilke ram der er tale om.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
23. august 2004 - 17:32 #2
Hejsa
Du kan gå ind på nogle ram producenters hjemmesider som indtaste dit pc model - så siger de hvad du skal have.

Jeg prøvede her:
Kingston
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/modelsinfo.asp?SysID=9059&distributor=0&submit1=Search

Du skal sikkert bruge sd-ram, Pc100 af typen SO-DIMM 144 pin. (Tjeck evt din manual)

Skipper
Avatar billede egidiussen Nybegynder
23. august 2004 - 17:32 #3
Det var egentlig osse et svar :O)